Crimedemo - Crimeplay
De Crimedemo - Crimeplay source is een zeer uitgebreide crimesource. Er zijn standaard opties, maar ook unieke opties in het spel aanwezig. Veel te veel om op te noemen, daarom een voorbeeld site: http://www.crimedemo.nl
Zouden we misschien het admin paneel mogen zien?
En doorverkoop en alle rechten, die snap ik niet.
Alle rechten is doorverkopen, en er staat boven doorverkoop ook 100/120 euro.
Misschien eventjes wat duidelijker maken?
Ik wou je wat betreft de manieren van betalen nog een kleine tip geven uit ervaring. Ik zag dat je met het bellen rond de 2900 seconde de lijn moet open houden, dit is dus ongeveer 50 minuten. Mocht er iets fout gaan dan ontvang jij je geld niet en krijgt de eindgebruiker dus ook niet zijn product Dit heb ik zelf een keer meegemaakt en heb hier van Mollie nooit een reactie op gehad waar dat geld gebleven was (behalve in hun zakken)
Als er al 1 standaard licentie de deur uit is, kun je het dus ook niet meer maken om iemand vervolgens de volledige rechten te geven. Dat zou gemeen zijn.
ik sluit me hier bij aan
zielig om zo een paar rot centen te verdienen en wat heb je er nog aan als er nog drie mensen het koopen dan ben je ook niet erg uniek meer en rechte tuurlijk ze kunen doen wat ze willen
Hierover gaat het ook niet, iemand die dit niet wil zal het niet kopen. Hetzelfde met mijn dimaffia source. Mensen weten ook dat het niet uniek is en toch krijg ik veel mensen die alle rechten van mijn v3 willen kopen.
De bedoeling is om licenties te verkopen en eventueel doorverkoop, wil er iemand mijn rechten kopen dan bestaat die optie.
@Gofie, bij u aankoop wist u toch ook dat er nog mensen het konden kopen.
Hierbij dus mijn reactie, gelieve enkel ontopic bij interesse of vragen aub, via pm wil ik gerust reageren op uw mening.