WM point.eu

"Het beginpunt voor alle soorten webmasters"

Forum » Site Verkoop » Maffia-world-play.nl

Offline Bericht
Beste leden,
ik heb een maffia site waar ik niks meer mee doe en die is aangemaakt op mijnmaffia.nl
ik heb heel veel geld besteed aan deze maffiasite.
de site heeft 328 leden waarvan geen meer actief zijn ( u kunt wel een nieuwsbrief versturen naar alle leden )
er zijn 2715 maffiapunten uit uitbreidingen gekocht
200 maffiapunten aan een layout
150 punten aan een .nl domein.
ik verwacht niet te veel geld voor deze site.
maar 500 maffia punten zijn 50,- en er zijn 3000+ punten aan besteed dus ik verwacht wel een normaaal bod natuurlijk snap ik dat de waarde niet veel is omdat er geen leden actief zijn!
begin bod doe ik laag omdat er dan mensen mee kunnen bieden die een low-budget hebben.

We beginnen met : 20,-
opbieden met 5,-
buy-now = 48 u na laatste bod.

Ik heb ook nog **censor** te koop bied maar in pm.

Toestemming: http://i40.tinypic.com/4g3yc3.png

mvg,
peter groenhart
27-11-2011 23:17

Pagina: 1

Reacties op: "Maffia-world-play.nl"

WMPoint eigenaar
Offline Bericht
Toestemming is verleend.
27-11-2011 23:23
Offline Bericht
Volgens mij heeft MijnMaffia ook een lijst met gekochte uitbreidingen,kun je die laten zien.
En vergeet niet te zeggen dat je geen scripts kan aanpassen(niet veel mensen hebben verstand van MijnMaffia).
03-12-2011 12:46
Offline Bericht
heeft er iemand interesse zo ja dan laat ik alle uitbreidingen zien , zijn er wel wat
15-12-2011 23:42
Offline Bericht
Mensen die iets van deze persoon willen (over)kopen raad ik aan zeer goed op te passen!

Het volgende topic http://wmpoint.eu/forum/topic622/Maffia-layout.html waar ik een bod in had gedaan was gesloten wegens oplichting d.m.v een gratis verkregen layout te verkopen, deze persoon heeft achteraf mij toch nog durven contacteren om het aan mij te verkopen...

Bewijs:

QuoteBeste Dein,

U heeft 5 euro geboden en de 24u zijn voorbij dus het layout is van u. Helaas is er niet meer geboden want het is een mooie layout .
u kunt de 5 euro paypal naar *censored* sturen dan stuur ik de .psd naar uw mail.
Alvast bedankt,
Met Vriendelijke Groet,
Peter Groenhart

En eerder ook al dit verkoop topic maakte: http://wmpoint.eu/forum/topic603/leuke--portfolio-layout.html

16-12-2011 15:46
Offline Bericht
kijk eens wat superior zegt hij heeft hem goedgekeurd. bedankt voor je aardige reactie..
16-12-2011 22:15
Woudloper, geen leider
Offline Bericht
Het klopt wat Dein zegt. Ik laat zijn reactie staan omdat het een welkome waarschuwing is voor degene die van plan zijn zaken met je te doen.
Het was je eigen fout in het verleden mensen om te proberen op te lichten, dan zijn dit de consequenties.
Verdere off-topic discussie gaat via PB.
16-12-2011 23:05

Pagina: 1

Reageer op: "Maffia-world-play.nl"

Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd.

» Inloggen
» Aanmelden