Wat is goed? De moderators doen netjes hun werk, je kan er goed bij terecht met vragen e.d Wat kan er beter?Meer moderators online Waarom? Ik denk dat het dan beter overzichtelijk wordt als er meerdere moderators zijn. Meer security kan natuurlijk geen kwaad
Achja, aan alles komt een begin. Maar bijvoorbeeld om download te keuren. En er komt niemand online in een dag. Nou dan denk ik dat je daar met gebakken peren zit.
Meer moderators lijkt me op het moment geen goede oplossing. Zijn er genoeg naar mijn mening.
@TS,
Ik denk dat het nu een aardig forum is. Er zijn 2 dingen die moeten gebeuren en dat is een reclame campagne + een snellere load van de site. Ik denk dat als je aan deze 2 veel aandacht besteed, dat je dan meer activiteit krijgt op het forum. Je kan natuurlijk acties met freebies doen. Dat trekt ook veel leden.
Ik zei ook niet meer moderators. Ik zei meer moderators online.
Met de loadtime is bij mij niets mis mee? En inderdaad denk ik ook dat reclame het bezoek en activiteit zal verbeteren.
@Meloentje, ik zie AxlH heel erg vaak online. De rest zal ook wel vaak online zijn. Misschien vervullen ze alleen niet de taken die moeten worden voltooid. Zoals het keuren van downloads etc. Het lijkt me dat de leidinggevende hier wel wat aan kunnen doen.
Klopt, momenteel gebeurt er erg weinig op het forum. Als jullie als moderators ons kunnen vertellen hoe er meer leden komen ben ik bereid hier aan te werken. En aan Sup vragen of hij een reclame campagne wilt starten.