WM point.eu

"Het beginpunt voor alle soorten webmasters"

Forum » OFF-Topic » Feedback & Ideeën

Im a logical disaster =D
Offline Bericht
Beste leden,

Wij, uw team van WMP wilt graag feedback over het functioneren van de moderators en de rest. Ook kunnen hier de ideeën geplaatst worden.

Template voor feedback:
Wat is goed?
Wat kan er beter?
Waarom?

Template voor Ideeën
Wat?
Uitleg

Ik hoop dat ik jullie zo genoeg heb geïnformeerd. Vragen kunnen via PB naar mij toe!

Met vriendelijke groet,
Het wmpoint team!
04-01-2012 15:58

Pagina: 1 | 2

Reacties op: "Feedback & Ideeën"

Ben te verslaaft aan wmpoint :D
Offline Bericht
Feedback:

Wat is goed? De moderators doen netjes hun werk, je kan er goed bij terecht met vragen e.d
Wat kan er beter?Meer moderators online
Waarom? Ik denk dat het dan beter overzichtelijk wordt als er meerdere moderators zijn. Meer security kan natuurlijk geen kwaad Big Smile
04-01-2012 16:40
Woudloper, geen leider
Offline Bericht
Zoveel activiteit zie ik hier anders ook niet, Meloentje.
06-01-2012 18:28
Offline Bericht
Achja, aan alles komt een begin. Maar bijvoorbeeld om download te keuren. En er komt niemand online in een dag. Nou dan denk ik dat je daar met gebakken peren zit.
06-01-2012 19:26
Offline Bericht
@Meloentje,

Meer moderators lijkt me op het moment geen goede oplossing. Zijn er genoeg naar mijn mening.

@TS,

Ik denk dat het nu een aardig forum is. Er zijn 2 dingen die moeten gebeuren en dat is een reclame campagne + een snellere load van de site. Ik denk dat als je aan deze 2 veel aandacht besteed, dat je dan meer activiteit krijgt op het forum. Je kan natuurlijk acties met freebies doen. Dat trekt ook veel leden.
06-01-2012 19:28
Offline Bericht
Ik zei ook niet meer moderators. Ik zei meer moderators online.
Met de loadtime is bij mij niets mis mee? En inderdaad denk ik ook dat reclame het bezoek en activiteit zal verbeteren.
06-01-2012 19:30
Offline Bericht
@Meloentje, ik zie AxlH heel erg vaak online. De rest zal ook wel vaak online zijn. Misschien vervullen ze alleen niet de taken die moeten worden voltooid. Zoals het keuren van downloads etc. Het lijkt me dat de leidinggevende hier wel wat aan kunnen doen.
06-01-2012 22:07
Offline Bericht
Quote: jgdonleach@Meloentje, ik zie AxlH heel erg vaak online. De rest zal ook wel vaak online zijn. Misschien vervullen ze alleen niet de taken die moeten worden voltooid. Zoals het keuren van downloads etc. Het lijkt me dat de leidinggevende hier wel wat aan kunnen doen.
Administrator (0/0/0/0/0)

Staat al tijden op 0 Wink
06-01-2012 22:10
Offline Bericht
Ik noemde maar een voorbeeld he. Maargoed. Back to topic en volgens het formuliertje Happy
06-01-2012 22:13
Im a logical disaster =D
Offline Bericht
Er is niet heel veel te doen.
07-01-2012 13:32
Offline Bericht
@AxlH,

Klopt, momenteel gebeurt er erg weinig op het forum. Als jullie als moderators ons kunnen vertellen hoe er meer leden komen ben ik bereid hier aan te werken. En aan Sup vragen of hij een reclame campagne wilt starten.
07-01-2012 13:40

Pagina: 1 | 2

Reageer op: "Feedback & Ideeën"

Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd.

» Inloggen
» Aanmelden