WM point.eu

"Het beginpunt voor alle soorten webmasters"

Forum » OFF-Topic » Tablet Gezocht

Offline Bericht
Beste leden,

De laatste tijd erger ik mij steeds meer aan mijn laptop, te zwaar, en mij telefoon, te klein scherm. Daarom ben ik op zoek naar een tablet. In de folders zie ik steeds vaker een ander merk tablet van uiteenlopende prijzen. Maar nu is mijn vraag.
Welke tablet heb ik nodig en kan ik het beste kopen?

Eisen:
Niet te groot
Wifi hebben
Liefst op android
Maximaal 450 euro kosten

Graag hoop ik op serieuse reacties en het liefst ook ervaringen van jullie.

Mvg,
Gerben de Boer
04-01-2012 23:04

Pagina: 1

Reacties op: "Tablet Gezocht"

Eigenaar Xantox
Offline Bericht
Ikzelf vind als een goed alternatief voor een netbook(!) de Asus Transformer. Dan heb je namelijk een netbook en tablet in een.

Als je een paar euro\'s meer wilt uitgeven en nog 3 dagen wilt wachten komt er een nieuwe versie uit, de Asus Transformer Prime, deze heeft een quad core en is nog dunner en lichter.

Ikzelf zit er aan te denken om eens serieus naar die Asus Transformer Prime te kijken, want het is een hoop geld... Maar het komt toch aardig in de buurt van een alternatieve laptop met een quad core.

Ik hoop de het XDA Forum snel een mogelijkheid maakt om Ubuntu te installeren op dat ding, dan heb ik eigenlijk alles wat ik wil (ik draai nu ook Ubuntu namelijk). Maar dat is meer wat ik persoonlijk zou willen.

Over de Asus Transformer (eerste versie) gesproken, het is een prima ding en doet wat hij moet doen. Heb hem zelf nog niet in mijn handen gehad maar ik heb hem wel gezien bij een vriend van mij.
04-01-2012 23:14
мєят ѕσмυη
Offline Bericht
Je kunt even bij Tweakers.net via pricewatch gaan kijken kun je je budget instellen en kun je verder de reviews lezen anders even googelen.

Hier de samsung tab, ik weet niet wat jij te groot vind maar, als je om mijn mening vraagd groot is echt stukken beter dan oude kleine beeldschermen bijvoorbeeld SGS2 vond ik ook te groot eerste keer nu vind ik het zelfs te klein!

maar hier een linkje naar samsung tab hij is best sterk
http://tweakers.net/pricewatch/284061/samsung-galaxy-tab-101-16gb-3g-(wit).html#tabTonguerices
08-01-2012 08:57

Pagina: 1

Reageer op: "Tablet Gezocht"

Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd.

» Inloggen
» Aanmelden