WM point.eu

"Het beginpunt voor alle soorten webmasters"

Forum » OFF-Topic » DJHardshock - Dance Island

CreativeInc Designs
Offline Bericht
Hey WMPers

Ik wil jullie laten horen wat ik gemaakt hebt met de naam DJHardshock,

Het is mijn eerste soundtrack en is gebaseerd op Dance,

DJHardshock - Dance Island
http://youtu.be/m2znrSOGJyM
Wat vinden jullie? Dit is de eerste track van het album wat ik aan het maken ben, Meer tracks zullen spoedig komenHappy

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch aka DJHARDSHOCK
12-01-2012 13:52

Pagina: 1

Reacties op: "DJHardshock - Dance Island"

Ben te verslaaft aan wmpoint :D
Offline Bericht
Ik vind hem wel mooi! Mag wel wat hardere bass in van mij Angel
12-01-2012 18:47
Offline Bericht
Klinkt op zich wel lekker maar denk dat je hem ook eens in een zaal moet horen voordat je goed kunt oordelen. Bass is op zich prima voor dance (want dat is het neem ik aan?).

Ik moet zelf Cubase ook weer eens aanslingeren
12-01-2012 22:53
CreativeInc Designs
Offline Bericht
Ik heb het geprobeerd om het op dance te laten lijken, hoop dat dat wel een beetje is gelukt
12-01-2012 23:44
Offline Bericht
Quote: GeorgoIk heb het geprobeerd om het op dance te laten lijken, hoop dat dat wel een beetje is gelukt
Ging er een beetje snel door heen. Aan het einde werd het wel wat minder maar ik zal hem nog wel een keer goed luisteren.

Ik ben niet zo van het in hoekjes plaatsen. Ik zag laatst nog wel iets moois wat een DJ zei:
QuoteI think it's up to people if they need to categorize these tracks, because I didn't when I made them - that's what makes it hard to categorize them, even for me. Personally I would say they are something between hardstyle and hardcore (and a bit of Drum & Bass as well). Not pure hardstyle, but not pure hardcore either.

http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/wavolizer-excitement-initiated-t22331-25.html#p797698

Laatst had Skrillex ook een hardstyle plaat gedraaid op lagere BPM dus op zich maakt de categorie (of het hokje waar het in geplaatst wordt) ook niks uit Tongue
12-01-2012 23:59
CreativeInc Designs
Offline Bericht
Het is mijn eerste echte zelf gemaakte nummer, beats heb ik gemaakt met mijn keyboard, en stukken geprobeerd goed neer te zetten.

Ik heb al van wat andere mensen gehoord dat hij op het einde juist een beetje te langdraadig wordt met zelfde beats, hier zal ik de volgende track goed mee uitkijken.

Greets,

Georgo vd Bosch
13-01-2012 00:22

Pagina: 1

Reageer op: "DJHardshock - Dance Island"

Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd.

» Inloggen
» Aanmelden