Zoals de meeste al wisten ben ik al een geruime tijd bezig met een nieuwe versie.
Deze krijgt ondermeer verschillende updates en verbeteringen, en indien aanwezig bugfix.
Nu heb ik een nieuw idee doorgevoerd, verkoop topics krijgen een standaard opmaak van tekst.
Dit houd in dat iedereen zich hieraan moet houden alvorens de verkoop gestart wordt.
Er moet enkel informatie onder de aangegeven voorbeelden gegeven worden, deze krijgen dan per topic een standaard opmaak.
Indien iemand zich hier niet aan houd zullen wij het topic zonder pardon verwijderen.
Dit komt tevens ook als nieuwe regel, meer info komt nog hierover.
Voorbeeld ervan is:
1
Om deze code te bekijken moet je zijn ingelogd.
Er dient enkel informatie gegeven te worden aan deze onderdelen.
Wat is jullie idee hierachter en hebben jullie nog tips voor ons om dit wederom te verbeteren ?
* Update: 24-1-2012
- Nieuws pagina heeft een ruimer overzicht gekregen.
- Zirax uit het team gezet voor inactiviteit.
- Forum gedeelte nieuwe versie compleet af.
Ik heb de versie 3 al kunnen bekijken en hij ziet er erg goed uit! (Alweer).
Ik heb wel een vraag, komen de kleine effecten van jQuery etc erin?
Want dat zou versie 3 helemaal afmaken. (En misschien een klein attachment systeem zodat de pagina`s niet sloom laden).
Omdat de nieuwe versie redelijk snel bezocht werd (ook door Google) heb ik de nieuwe versie compleet afgeschermt.
Enkel ik en paar crewleden hebben toegang tot de nieuwe versie momenteel (waar ik nu vanuit reageer).
Aanvullend bericht op: 25-01-2012 om 12:34 * Update - 25 / 01 / 2012
- Huidige versie had een fout in de pagina systeem, is reeds opgelost.
- Nieuwe versie een aantal fouten op de nieuws pagina opgelost.
- Regels wat aangescherpt die in onze nieuwe versie van kracht zullen zijn.
@Fitim
Sitedeals is een vBulitin met een forum plugin, dus er zit niks van Sitedeals bij.
Tevens wordt dit idee op meerdere fora's gebruikt, dus een vergelijking met sitedeals is geen argument.
Het idee voor ons is tevens heel anders aangezien sitedeals zelf nog een bied systeem heeft en die hebben wij niet.
Ook ben ik nog met Jasper in gesprek om dit proces iets anders aan te pakken, dus dit zal niet het eindresultaat zijn.
De nieuwe versie wordt top er zijn veel meer mooie functies in de nieuwe versie maar zijn er nog een paar een verrassing en een paar andere functies worden nog niet verteld omdat wij deze willen introduceren voordat onze concurrent met het idee aan de haal gaat.
Ook zijn er een paar functies die nu nog een idee op papier zijn en die nog gemaakt moeten worden.
Dit slaat nergens op. Sitedeals heeft een forum en wmpoint heeft een forum. Omdat een forum meestal bepaalde functies ondersteund is het dus logisch dat ze op elkaar lijken.
Echter het verschil is dat wmpoint gebruik maakt van een zelfgeschreven systeem waardoor het allemaal wat langer duurt voordat alles geimplementeerd is.
Het enige wat misschien op elkaar gaat lijken is de manier van de werking van marktplaats maar dat is hetzelfde verhaal als dat Apple zegt dat de Samsung galaxy tab op de iPad lijkt. Wij willen gewoon de mooiste en handigste manier in elkaar zetten voor onze gebruikers en als dat toevallig een soort gelijk systeem van Sitedeals is dan is dat zo. Dat geeft dus aan dat Sitedeals goed heeft nagedacht over het systeem, al denk ik niet dat zij dat zelf hebben bedacht maar ook een andere website als inspiratie hebben gebruikt.
* Update - 26 / 01 / 2012
- Omschrijving van het topic met 200 tekens mee gestuurd aan de pagina omschrijving.
- Partners gedeelte bijna volledig, volledige lijst en toevoegen werkend.
- Achterliggende code een verbetering gehad.
Let op; ben ook aan het werk dus dit doe ik allemaal tussendoor.
Off-Topic: Zoals jullie zien ben ik de laatste tijd wat minder met het nieuws en dit zal de komende weken nog zo blijven verwacht ik. Ik doe mijn best om wat te posten.
De reden hier van is dat ik komende week Tentamens heb en dan de komende weken een stage waar ik waarschijnlijk bijna niet op de pc kan.