WM point.eu

"Het beginpunt voor alle soorten webmasters"

Forum » Site Checken » Nieuw Ontwerp

WMPoint eigenaar
Offline Bericht
Beste,

Ik ben sinds kort bezig met een heel erg simpel systeem voor beginnende ondernemers.
Wat er allemaal precies in zal komen ga ik nog niet prijs geven.

Nu ben ik gisteren al begonnen aan een klein gedeelte programmeren.
En vandaag wilde ik iets aan het ontwerp gaan doen voor het script.

Wat is jullie mening:
http://www.phpbox.nl/example/example.png/

Graag alles onderbouwen zodat ik er ook echt iets aan heb.
Streng mag maar onderbouw deze wel correct anders negeer ik het.

Keep it friendly Beer
20-02-2012 15:22

Pagina: 1

Reacties op: "Nieuw Ontwerp"

Woudloper, geen leider
Offline Bericht
Ziet er wel goed uit hoor, maar ik vind het zelf een beetje Windows XP / oldschool lijken.
Zelf zou ik meer de web 2.0 kant op gaan. Maar dat is meer een eigen mening dan een 'regel'. In elk geval niet slecht Wink
20-02-2012 15:45
WMPoint eigenaar
Offline Bericht
@Rahl
Ik ben geen ontwerper, dit is het beste wat ik kan vind het persoonlijk nogal knap dat ik zoiets neerzet Tongue
20-02-2012 16:09
Ben te verslaaft aan wmpoint :D
Offline Bericht
Inderdaad, ik vindt het er erg goed uitzien. Als je nou nog wat effectjes erin gooit is hij nóg beter!
20-02-2012 19:16
мєят ѕσмυη
Offline Bericht
Quote: MeloentjeInderdaad, ik vindt het er erg goed uitzien. Als je nou nog wat effectjes erin gooit is hij nóg beter!

Juist niet, je moet zo min mogelijk effecten gebruiken kijk maar de nieuwe google layout series van Youtube en Gmail. Hier een "dashboard" van webdesign.tutsplus

http://d3pr5r64n04s3o.cloudfront.net/tuts/290_simple_admin/part2/Dashboard-large.png
Klik hier voor de ware formaten

----
edit
----

Je moet dus die icoontjes verwijderen wat het redelijk oldskool maakt en de gradient bovenin gewoon een standaard kleur van maken alles groter maken want kleine vakjes zijn ook een beetje oud mensen willen alles groot,weinig en rustig hebben.
20-02-2012 21:53
Woudloper, geen leider
Offline Bericht
Quote: boomreviewJuist niet, je moet zo min mogelijk effecten gebruiken kijk maar de nieuwe google layout series van Youtube en Gmail. Hier een "dashboard" van webdesign.tutsplus

http://d3pr5r64n04s3o.cloudfront.net/tuts/290_simple_admin/part2/Dashboard-large.png
Klik hier voor de ware formaten

Kijk, DAT is mooi! Happy

Nu moet ik het wel oneens met je zijn over de uitspraak dat je zo min mogelijk effecten moet gebruiken, want dat is niet zo. Het is meer de kunst om heel subtiel een leuk effectje toe toe voegen en hier en daar een regeltje overtreden is absoluut niet erg. Integendeel!
Het gaat er eigenlijk meer om wat je persoonlijke smaak is. Of je houdt van flashy websites met knoppen en gradients of strak maar stijlvol zoals hierboven.
Dit ontwerp zit ook stampvol met grafische effecten maar daar wordt 'ie ook niet minder op vind ik zelf Happy
20-02-2012 23:18
WMPoint eigenaar
Offline Bericht
Persoonlijk vind ik beide ontwerpen veelte druk overkomen...

Ik zie het liever simpel met alleen erin wat nodig is...
21-02-2012 09:09
Offline Bericht
Limk werkt niet.
21-02-2012 20:57

Pagina: 1

Reageer op: "Nieuw Ontwerp"

Je kan niet reageren omdat je niet bent ingelogd.

» Inloggen
» Aanmelden